Inspelen op jouw business, door beheer uit te besteden.

Als ondernemer wil je snel inspelen op marktontwikkelingen, tijdig innovaties uitrollen en slim en efficiënt werken. Jouw organisatie moet zich focussen op haar kernactiviteiten. Wij zorgen voor de beheerorganisatie van al jouw IT.

IT-beheer uitbesteden? Ja natuurlijk.

Een moderne werkplek brengt alle informatie en tools die een medewerker nodig heeft samen op één plek. Daarnaast heeft iedereen ook te maken met persoonsgegevens en gevoelige bedrijfsinformatie, en een diversiteit aan apparaten. Je wilt voorkomen dat informatie in verkeerde handen valt. Daarvoor is goed beheer van jouw IT-omgeving nodig.

Met de technologie van vandaag is het mogelijk om beheer overal uit te voeren. Met onze slimme monitoringsoplossingen kunnen wij de systemen
van jouw organisatie dag en nacht in de gaten te houden. Op die manier kunnen medewerkers altijd en overal op een veilige manier aan het werk.

Haal meer expertise in huis

De ontwikkelingen van technologie gaan razendsnel, waardoor het voor een klein IT team onmogelijk is om bij te blijven. De Solipsis medewerkers leren doorlopend en behalen de juiste certificaten om blijvend op alle verschillende disciplines de hoogste kwaliteit te kunnen bieden. Daardoor kunnen wij sneller uw problemen oplossen. Door onze ervaring en onze IT best practices voorkomen we storingen. Dit resulteert in lagere beheerkosten en een hogere productiviteit van jouw medewerkers.

Focus op jouw core business

Door het IT-beheer geheel of gedeeltelijk uit handen te geven, krijgen jouw medewerkers de ruimte om zich te richten op belangrijkere zaken. Bijvoorbeeld strategische IT-vraagstukken, zoals ‘hoe kunnen we een data-gedreven organisatie worden’ of ‘hoe kunnen we onze bedrijfsprocessen optimaliseren en verder automatiseren’.

Beheerorganisatie

In een Service Level Agreement leggen we de afspraken vast zoals service niveaus, een heldere scope van werkzaamheden en response-tijden. Wij zijn pas echt tevreden als de gebruikers tevreden zijn. We werken volgens de ITIL-standaarden en onze ondersteunende tools voor beheer en monitoring zijn uiterst modern: self servicing en self healing zorgen voor een snelle fix, lagere beheerkosten en voorkomen de uitval van processen. Mocht onze ondersteuning nodig zijn, dan staan we dag en nacht voor jou klaar.

Waarom kiezen voor Solipsis Support?

Een aantal voordelen op een rij

Gefaseerd uitbesteden

Zelf kiezen wat je uitbesteedt en wat je zelf blijft doen, van een bepaald onderdeel, tot volledig beheer. Juist door een bepaald gedeelte van jouw IT uit te besteden, maak je mensen met specifieke vaardigheden, kennis en ervaring vrij voor projecten.

Duidelijke contracten

Afspraken worden helder geformuleerd, hierdoor weet je wat je van ons kan verwachten en weten wij wat ons te doen staat. Onduidelijke afspraken leiden tot haperende dienstverlening, of verrassingen achteraf, dat willen we voorkomen, want je hebt wel wat anders aan je hoofd.

Flexibele contracten

Solipsis Support biedt beheercontracten in verschillende categorieën. Je bepaalt zelf wat je aan ons wilt uitbesteden. Wil je alleen het netwerkbeheer uit handen geven? Of volledige outsourcing van je IT omgeving, waaronder werkplekbeheer, serverbeheer, applicatiebeheer of beheer van je printers?

Solipsis Support biedt twee verschillende contracten: Solipsis Support Basis en Solipsis Support All-in. Met All-in zijn er geen verassingen achteraf, en zijn de kosten voorspelbaar.

Op- of afschalen wanneer jij dat wilt

Even meer tijdelijke capaciteit nodig voor een project of voor piekmomenten? Door het vrij op- of afschalen zijn deze zorgen verleden tijd. Want ook afschalen moet eenvoudig kunnen.

Welke vorm van beheer past het beste bij jou?

Skilled servicedesk

Onze medewerkers zijn communicatief en competent. In het bezit van diverse certificeringen en doorlopend aan het leren en bijscholen zodat we jou de beste ondersteuning kunnen bieden.

Als je een probleem bij ons meldt dan wil je graag dat het in één keer wordt opgelost. We zijn 24/7 bereikbaar, op de manier die je prettig vindt; telefonisch, per e-mail of per chat.

Solipsis kan alle delen van de IT-infrastructuur in beheer nemen of een deel ervan. Het Solipsis Support contract bestaat uit verschillende onderdelen: workplace, servers, netwerk, security, printers, telefonie en back-up. Besteed alles aan ons uit of slechts enkele IT-componenten.

Welke vorm past het beste bij jou?

Bij Solipsis kun je kiezen tussen twee type beheercontracten: Solipsis Support Basis of Solipsis Support All-in. De dienstverlening in deze beheercontracten is nagenoeg gelijk: professioneel support, 365 dagen per jaar en 24 uur per dag bereikbaar en monitoring van bedrijfskritische processen.

Het verschil zit in de mate van onze pro-activiteit en facturatie. Bij Solipsis Support All-in worden alle supportwerkzaamheden tegen een vaste prijs gefactureerd, bij Solipsis Support Basis worden werkzaamheden op regie basis in rekening gebracht.

Wil je meer weten?

Wil je meer weten over de Solipsis Support en wat de mogelijkheden voor jou kunnen betekenen? Je bent van harte welkom! Neem vrijblijvend contact met ons op, dan informeren wij je graag.

Lees meer

Kom in contact met onze Solipsis Beheer specialist.

Anne Schnitker

Ik ben ambitieus voor mezelf, voor het team en voor het hele bedrijf waar ik aan werk.