Hoe ondersteunen wij jouw security diensten?

Een aantal voorbeelden op een rij

Phishing simulaties

Een van de belangrijkste diensten binnen is de phishing simulaties. Deze simulaties zijn ontworpen om werknemers in een gecontroleerde omgeving bloot te stellen aan realistische phishing-aanvallen. Het doel is om hen te leren de tekenen van dergelijke aanvallen te herkennen en er op de juiste manier op te reageren. Deze praktijkervaring is cruciaal voor het opbouwen van een cultuur van waakzaamheid en kan aanzienlijk bijdragen aan het verminderen van het risico dat werknemers onbewust bijdragen aan beveiligingsinbreuken.

Nulmetingen van kwetsbaarheden

Nulmetingen van kwetsbaarheden vormen een ander belangrijk aspect. Door je IT-omgeving systematisch te scannen en te beoordelen, identificeren deze nulmetingen potentiële zwakke punten die door aanvallers kunnen worden uitgebuit. Deze evaluatie stelt Solipsis in staat om gepersonaliseerde aanbevelingen te doen voor het versterken van je beveiliging.

Pentests

Pentests, of penetratietesten simuleren cyberaanvallen op je systemen om de effectiviteit van je bestaande beveiligingsmaatregelen te evalueren. Door de beveiliging van je netwerken, applicaties en andere systemen op deze manier actief te testen, kunnen kwetsbaarheden worden ontdekt en verholpen voordat ze kunnen worden uitgebuit door kwaadwillende partijen.

Security Awareness trainingen

Ten slotte bieden we ook Security Awareness trainingen aan. Deze trainingen zijn gericht op het vergroten van het bewustzijn en begrip van cybersecurity onder je medewerkers. Door het bevorderen van veilig gedrag en het verstrekken van de kennis die nodig is om potentiële bedreigingen te herkennen, helpen deze trainingen om een sterke beveiligingscultuur binnen je organisatie te creëren.

Security Diensten.

Het inzetten van security diensten vanuit het Threadstone portfolio, versterkt de algehele bedrijfsbeveiliging. Deze diensten zijn ontworpen om niet alleen de technologische aspecten van cybersecurity aan te pakken, maar ook het menselijke element, wat vaak wordt beschouwd als de zwakste schakel in de beveiligingsketen.

Hoe maken ze het elke dag weer waar?

Service met een glimlach

Klantgericht partnerschap

Proactieve werkhouding

Voortdurende ontwikkeling

Altijd eigenaarschap